دفتر منطقه‌ای زاگرس Iranology Foundation

صفحه نیمه‌رسمی بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس

صفحه نیمه‌رسمی بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس

اعلان
 رئیس بنیاد ایران‌شناسی|حضرت آیت الله سید محمد خامنه‌ای  موسس بنیاد ایران‌شناسی|مرحوم دکتر حسن حبیبی  گزارش عملكرد شش ماهه دفتر منطقه‌اي زاگرس  گاوماهی

 

ماهنامه فردای نهاوند در شماره 138 خود ستون رویداد ماه را به برگزاری جلسات شورای مشورتی بنیاد ایران‌شناسی اختصاص داده که در ادامه متن این خبر را می‌خوانیم:


برگزاری منظم سلسه نشست‌های شورای مشورتی بنیاد ایران‌شناسی ستون رویداد این ماه را مجاب کرده است تا در این شماره به طور ویژه به آن بپردازد. همانگونه که در تصویر هم مشخص است دومین جلسه از شورای مشورتی این بنیاد فاخر تشکیل شده است و اعضای آن در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌ی روشن دفتر منطقه‌ای زاگرس هستند. همانطور که پیشترها گفتیم و نوشتیم راه‌اندازی بنیاد ایران‌شناسی در شهرستان‌ها تاکنون در کشور سابقه نداشته و تمام شعب به صورت استانی بود که خوشبختانه با مساعدت مسئولین محترم بنیاد و پیگیری‌های فرماندار محترم و رایزنی‌های انجام شده، مجوز دفتر منطقه‌ای زاگرس به مرکزیت نهاوند صادر شد. خوشحالیم که مسئولین شهرستان اهمیت وجود بنیاد ایران‌شناسی را در نهاوند از روز اول دریافتند و امروز هم پای حمایت از آن با تشکیل سر وقت جلسات ایستاده‌اند. به هر حال حضور بنیاد ایران‌شناسی را در نهاوند به فال نیک می‌گیریم و همچنان خود را موظف به حمایت از این دفتر تازه تاسیس در شهرمان می‌دانیم. نا گفته نماند علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه‌های بنیاد ایران‌شناسی دفتر منطقه‌ای زاگرس به محل این دفتر به نشانی: نهاوند، بلوار شهید بهشتی، جنب بخشداری مرکزی یا به صفحه اینترنتی آن به آدرس nahavandology.blog.ir مراجعه نمایند.

۹۴/۰۲/۲۱